vineri, 22 august 2014

DANIEL CONSTANTIN, DATORNICUL VARANULUI...

Astăzi a fost în Mehedinți ministrul agriculturii Daniel Constantin, datornicul varanului... De ce? Bineînțeles că la muncă, pentru a face campanie mitomanului Ponta.

Conform informării de presă de pe pagina Ministerului Agriculturii acesta trebuia să fie prezent la întâlnirea cu fermierii mehedințeni la ora 14:00, ministrul a venit abia la 14:33.

L-am așteptat răbdător împreună cu soția, nu de alta dar în primăvara anului 2012 am avut o conversație cu acest personaj exact în același loc, Casa Tineretului. Atunci i-am spus să mă privească în ochi și să-mi promită că odată ajuns ministru va reprezenta numai interesele poporului. Și a făcut-o! Am dovada...

Ulterior am constatat că a mințit cu nerușinare, în loc să slujească interesele românilor care-l plătesc, acest individ a ales să fie servitorul securistului corupt Voiculescu. Ca atare am considerat necesar să i-o spun franc în față...



Sigur că s-a găsit un pupincurist care îl însoțea să ne trimită la muncă... Bă ciuma roșie, nu am dovedit public că avem resurse financiare pentru tot restul vieții? Doi ani cât am protestat împotriva regimului Băsescu de ce nu ne-ați trimis mă la muncă? Atunci ne ridicați în slăvi fiindcă era în interesul vostru politic și oricum voi nu îndrăzneați unul să suflați o vorbă...

Ne-ați căutat și în cur și tot nu ați găsit nimic ca să ne șantajați sau compromite, așa că aruncați fumigena cu "du-te la muncă"... Vă incomodăm rău de tot că nu vă lăsăm să jefuiți țara în tihnă... Bă corupților, noi muncim mă, dar pro bono, pentru apărarea democrației și drepturile celor ce nu îndrăznesc să vorbească fiindcă îi terorizați și amenințați mai rău ca pe timpul comuniștilor... cu datul afară din serviciu și tăierea ajutoarelor sociale... Dacă ați creat cumva milionul ăla de locuri de muncă și nu stiu eu, dacă aveți locuri de muncă în Mehedinți, unul dintre cele mai sărace județe, cu rata de șomaj dintre cele mai mari și corupția la cote maxime, atunci dați mă acestor români disperați locuri de muncă...


Datornicul pușcăriașului Voiculescu a înțeles că nu mă poate aburi și a luat-o repede din loc, așa că nu am mai apucat să-l întreb pe prefectul "ales", cum a afirmat inteligenta de fiică-sa, dacă este adevărat că l-a sunat Duicu din arest și spus că i-a rezervat un loc la răcoare... Oricum eu mi-am făcut datoria, l-am întrebat ieri din fața Prefecturii, că în Palatul Administrativ eu și soția avem interdicție să intrăm, dar nu mi-a răspuns...


Bă politicienii lui pește, dacă a ajuns și gunoiul Securității la pușcărie, a fost și Nastase, e arestat și Duicu, protejatul și complicele plagiatorului... voi chiar nu pricepeți că procesul de eliminare al corupției este ireversibil?  Vă bazați pe faptul că nu au unde să vă cazeze pe toți? ...Dacă e așa, atunci eu sunt dispus să investesc!

Între timp am aflat că individul care ne-a trimis la muncă fiindcă l-am luat la întrebări pe "ăla micu" se numește Cornel Stroescu...






Iată ce scrie Informația de Severin în legătură cu vizita...

"La invitaţia preşedintelui Camerei Naţionale Agricole, Cornel Stroescu, unul din marii fermieri mehedinţeni, ministrul a efectuat vineri o vizită de lucru în zona de sud a judeţului Mehedinţi, după care s-a întâlnit cu fermierii mehedinţeni la Drobeta Turnu Severin."
"Din păcate însă în zona Gârla Mare, fermierii de aici speră la recolte mai bune doar la floarea soarelui şi porumb fiindcă celelalte culturi, de grâu, rapiţă, orz, secară au fost afectate de precipitaţiile abundente şi de grindină. În privinţa terenurilor afectate, ministrul a declarat că deocamdată se lucrează la centralizarea datelor pentru întreaga ţară."

"În primul rând trebuie să terminăm centralizarea, avem până în momentul de faţă în jur de 140.000 de hectare calamitate. Ele pot fi declarate calamitate în anumite condiţii dacă suprafeţe mai mari de 30 la sută au fost afectate, dar numai după ce se face constatarea ISU. După aceea vom vedea ce putem să facem, dar vă reamintesc că anul acesta am intervenit deja cu ajutoare suplimentare faţă de buget pentru tancurile de răcire şi pentru cei care au fost calamitaţi la sere şi solarii. În limita bugetului vom vedea ce putem face pentru cei care au fost calamităţi, a spus Daniel Constantin."

Cornel Stroescu, care este şi preşedintele Asociaţiei Producătorilor Agricoli din Mehedinţi, a cerut sprijinul ministrului Daniel Constantin pentru refacerea sistemului de irigaţii din zona de sud a judeţului Mehedinţi, distrus la ora actuală. Este aproape incredibil ca fermierii să implore mila Domnului atunci când culturile agricole au nevoie de apă, în condiţiile în care terenurile se află  foarte aproape de Dunăre. Ministrul Agriculturii a declarat că fermierii trebuie să strângă rândurile şi să se organizeze, să creeze acele asociaţii de udători, după care vor putea accesa fonduri europene pentru refacerea sistemului de irigaţii.

Dar nu trecu mult... și astăzi am dat nas în nas cu "angajatorul"...
Așa cum se poate constata un "reporter", căruia coruptul Duicu îi dădea ordine ce și cum să facă și al cărui nume se regăsește în transcripturile DNA, încearcă să-l apere... însă eu știu un lucru, în satrapia lui Duicu nici măcar femeia de serviciu nu era înlocuită fără știința, aprobarea și dar la baron... actualmente pușcăriaș.

Iată că luni și postul local de televiziune Galaxy a confirmat că vizita efectuată de "conducerea de partid și de stat" s-a desfășurat conform canoanelor comuniste, dar și faptul că județul se află pe mâna unor semi-analfabeți și incompetenți...



Curios este faptul că dom' prefect Drăghiea, care recent declara că a intrat în administrație fiindcă "după așa-zisa revoluție" a constatat că în spatele speranțelor românilor "se ascunde minciuna și perversitatea",  acum are o "mare onoare" să aibă alături de el tocmai minciuna și perversitatea în carne și oase...

Însă cum necunoscute sunt căile... minciunii și perversității unii sunt gata să se facă "frate cu dracu", mai ales dacă o fi adevărat că baronul corupt Duicu l-a sunat din arest și spus că i-a rezervat și un loc la pârnaie...

 


Atenție!
Este interzisa copierea sau reproducerea publicatiilor acestui blog in scop politic sau comercial.



2 comentarii: