marți, 11 martie 2014

IO - DISCORDIA NEGOCIERII PE "PORC" SI FUNCTII

După cum se știe, printr-un act de onoare, Crin Antonescu "a fugit din USL" (Zgonea) întrucât a realizat că trădătorul Ponta și cloaca baronilor PSD acționează contrar cu promisiunile făcute electoratului.
 
Ca atare, disperat să nu piardă ciolanul, "premierul corupt" și bolnav de putere a fost nevoit să încropească la repezeală un guvern ilegitim. Astfel deputatul UNPR Eugen Nicolicea, care în anul 2011 spunea că Ponta "a dus o viaţă de aurolac la Paris, dormind în gară, spălându-se în fântânile arteziene şi trăind din banii din cărucioarele din gară", a fost reevaluat și numit ministru... datorită contribuției sale în misiunea "Nana".

Personal am cunoscut familia Nicolicea in decembrie 2012, după ce am intervenit pentru reporterul agresat de slugile baronului, care deși oficial se afla "la guvernare", practic era în opoziție fiindcă nu obținuse nici o funcție de la dottore Duicu datorită războiului pe care îl au de ani de zile. Ulterior aceștia mi-au oferit șansa să prezint la televiziunea Galaxy, proprietatea familiei, emisiunea proprie "Români în lanțuri". Emisiune ce a fost anulata după trei luni în urma presiunilor puterii, fiindcă atacam dur, cu "materialul clientului", abuzurile baronului Duicu, ale milițienilor și magistraților.

Sigur că "inteligentul" Duicu, ce mă numise pe mine si pe Adriana "slugile PDL-ului", înnebunit de furie că nu avea ce să-mi facă, s-a grăbit să lanseze zvonul cum că sunt plătit de Nicolicea...
Adevărul e că subsemnatul nu a cerut sau primit ceva vreodată de la vreun Nicolicea, în schimb "fanii" clanului mi-au oferit gratuit înjurături pentru "realizările" lor politice. Un lucru e cert, eu am acționat cum mi-a dictat conștiința, iar ei cum i-a mânat interesele...

Așadar, după numirea ministrului Nicolicea, liderii UNPR Mehedinti, adică membrii clanului Nicolicea, au purces la negocieri pentru funcții și ciolan cu baronul PSD Duicu. Se pare fiind cu gândul numai la ciolan acestia au uitat că Duicu este "produsul" lor, adică cel care i-a dat afară din PSD după ce l-au făcut mare "politician" dintr-un fost pompagiu lacom și Eugen Nicolicea, creierul clanului, a candidat la parlamentare în județul Buzău fiindcă în Mehedinți nu i s-a permis... de Duicu.

Acum o săptămână când am primit de la Casa de Sănătate documentul cu zecile de miliarde încasate de afacerea RMN a familiei Duicu în ultimii patru ani, am fost nevoit să-l fac public la o altă televiziune, fiindcă Nicolicea... tăcea.




Ulterior Liviu Nicolicea m-a informat că ei și televiziunea Galaxy trebuie să se dea "la fund" fiindcă Eugen e ministru și prin urmare nu-și mai permit să atace guvernul Ponta. Apoi mi-a spus despre negocieri, am citit documentul și am fost chiar "invitat", însă am refuzat...și în final i-am spus "...să vă dați cât mai la fund și să rămâneți acolo, fiindcă la fund vă este locul". 

In weekend am aflat din două surse diferite că la negocieri au fost prezente vreo 12 persoane, iar "analfabetul" Duicu din start "le-a pus-o în mână" cerând răspicat clanului Nicolicea să-i închidă gura lui Olteanu... Cu alte cuvinte membrii clanului Nicolicea, care în opinia mea și-au consumat ultima picătură de onoare ducându-se "cu căciula în mână" la Duicu, au fost încă odată umiliți de propria lor creație. O singură persoană, care nu se numește Nicolicea, a îndrăznit să-i spună baronului că Olteanu este un rebel care nu poate fi manipulat și că protestele lui se datorează abuzurilor și acțiunilor gen Securitate comise tocmai de el, Duicu...

Și persoana a avut dreptate, rebelul Olteanu continuă protestele...



Așa cum am spus, mă doare în cot dacă membrii clanului Nicolicea vor primi sau nu funcții pentru a ajunge la ciolan... Și spun asta fiindcă știau foarte bine că actualul "guvern Ponta" este la fel de corupt ca cel pe care l-au criticat până mai ieri. Și mai știau că baronul Duicu, care este contribuabil la greu si protejat al plagiatorului Ponta, i-a umilit pe toți cei ce s-au "căciulit" în fața lui și unora chiar le-a spus ca se va "pișa" pe ei. Rebelul Ion Olteanu a fost și probabil va rămâne singurul în fața căruia baronul Duicu și-a plecat capul și și-a cerut scuze.  

Subsemnatul consider deosebit de grav că intr-o țară democratică negocierile purtate de liderii a doua partide politice aflate la putere, care ar trebui să reprezinte interesele cetățenilor și să le apere drepturile, s-au rezumat la cum sa închidă gura unui activist civic.

Mi-aduc aminte "juniorul" Nicolicea spunea deseori "domnul Olteanu, dumneavoastra sunteți o adevărată mină de aur" și "cine nu are un Olteanu să-și cumpere unul".

Acum, după toate cele întâmplate, eu Olteanu spun:
Nicolicea nici nu știi cât de mic vei deveni la Duicu de vei sluji...


Este interesant de văzut cum se vor incheia "negocierile" dintre membrii clanului Nicolicea și baronul Duicu... Cel puțin la fel de important va fi de văzut si dacă acești rivali politici își vor uni "priceperea" si televiziunile pentru a-l declara pe Ion Olteanu "persona non grata" pentru democratia totalitarismul impus de "ciuma roșie" în România.

Cu siguranța că decizia clanului Nicolicea de a negocia cu Duicu a fost determinata de numirea lui Eugen în funcția de ministru. Bănuiesc însă că și "succesurile" baronului, ce recent a reusit să-i "lovească la buzunar" fiindcă controleaza justiția, a avut un cuvânt de spus...


 

Și încă ceva... Reporterul agresat, în favoarea căruia am intervenit și ales cu amenzi si dosar penal, era angajatul televiziunii Galaxy și... s-a "dat la fund", părăsind judetul.

Update în data de 23.03.2014

În ultima săptămână am aflat din mai multe surse că membrii clanului în discuție sunt supărați foc că la finalul ultimei discuții pe care am purtat-o cu Liviu Nicolicea în data de 07.03.2014 am plecat fără să dau  mâna cu el și că acest obicei l-aș fi dobândit de la "porcu".

Domnilor Nicolicea, sunt convins că dacă erați acum în funcții de conducere ați fi făcut pentru mehedințeni mai mult decât Duicu, oricine ar fi făcut, fiindcă activitatea baronului se rezumă doar la  abuzuri și minciuni. Însă nu mă pot pronunța cu privire la dorința de a reprezenta interesele cetățenilor...

Sigur că aveți dreptul să vă supărați, dar nu pe mine fiindcă chiar voi ați recunoscut cine este Olteanu și știați că eu nu fac compromisuri. Cât despre obicei, spre deosebire de alții, Olteanu se ține de cuvânt, nu uită, nu iartă și nu negociază cu indivizi care încalcă drepturile și libertățile fundamentale, fabrică dosare penale si comit acte de poliție politică, indiferent ce funcție dețin și cum se numesc, fiindca aștia pentru mine sunt doar niște infractori. Și nu îmi permit asta doar că nu sunt politician, ci pentru că sunt OM.

Tare sunt curios să știu cum se numește acela care știe un semianalfabet parvenit politician este corupt, abuzează de funcție, nu reprezintă interesele cetățenilor și totuși vrea să lucreze în subordinea lui... pentru "ciolan"?


 Atentie!
Este interzisa copierea sau reproducerea publicatiilor acestui blog in scop politic sau comercial.

















 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu