luni, 13 ianuarie 2014

MIZERIA DIN "COCINA" BARONULUI DUICU

Parveniti. Securisti. Depravati. O mafie specializata in abuzuri si marsavii.
Iata ce spuneau despre Olteanu cei de la "Cocina Tv.", asa cum este cunoscut postul local Tele2, proprietatea familiei actualului baron Duicu, atunci cand am protestat timp de doi ani impotriva stapanirii PDL si Duicu a profitat politic, in mod absolut gratuit si total nemeritat...
http://tele2drobeta.ro/stiri/1202-a-doua-zi-de-proteste 
Acestea au fost o parte din stiri. Pe langa acestea au fost si foarte multe emisiuni in direct la care am fost unic invitat. In plus zecile de stiri difuzate in legatura cu cele patru luni de proteste, ce in Mehedinti au fost initiate de Olteanu incepand cu data 12.01.2012, au fost sterse... Probabil ca romanii sa nu-si mai aduca aminte ca au indurat in zadar si sa repete actiunile...
Eu am pastrat insa cateva imagini.
























 


Inainte de alegerile locale, cand am aflat ca USL Mehedinti are candidati care au fost colaboratori ai Securitatii, am intrat in conflict deschis... Apoi, dupa ce dottore Duicu ajuns presedinte al CJ Mehedinti si-a cerut scuze pentru agresiunea la care am fost supus de gunoaiele penale platite de unul dintre finii lui, au crezut ca pot jefui in liniste banul public.
In legatura cu incidentul si protestele din decembrie 2012 cand eu si sotia am fost amendati, denumiti slugile PDL de inteligentul Duicu si despre dosare penale deschise din oficiu pentru "ultraj contra bunelor moravuri" am publicat la vremea respectiva...
Vazand ca toate incercarile sale au ramas zadarnice, fostul pompagiu, parvenit politician, a ordonat supusilor sai sa inceapa o campanie mizerabila de denigrare la adresa mea si a sotiei.







In urma plangerilor depuse la CNA s-a propus amendarea postului "cocina TV" cu cea mai mare amenda, 100.000 lei. Sigur ca dupa mai multe amanari, multumita contributiei tovarasei nou numite in fruntea CNA de tradatorul Ponta, au reusit sa musamalizeze cazul ca pe vremea impuscatului, ca vorba lui Antonescu "PSD - natura sovietica".

Dupa ce dosarul penal abuziv ne-a fost inchis, instanta a anulat amenzile, Duicu a fost gasit vinovat pentru "purtare abuziva", iar martorii falsi si militienii implicati in acte de politie politica s-au ales cu dosare penale, am crezut ca au inteles cine este Olteanu si vor inceta cu abuzurile.
Se pare ca m-am inselat, intrucat un asa-zis reporter Daia, care lucreaza pentru Duicu si este poreclit "cocaina" fiindca a fost condamnat pentru trafic de droguri, individ implicat in mai toate reportajele de pe vremea PDL, dar si cele de denigrare ordonate de stapanul  sau, a considerat oportun sa o agrezeze pe Adriana in data de 11.01.2014 in timp ce ne aflam la cumparaturi in piata. Individul practic i-a bagat degetul mijlociu sub nas si a inceput sa urle la ea ca un dement fara nici un motiv, dupa care a inceput sa rada ca prostul. Bineinteles ca l-am prins de microfon, l-am intrebat daca a tras cumva prafuri pe nas de dimineata si ce are cu sotia. 
Militienii lui dottore Ponea, seful IPJ Mehedinti, care s-a ales din partea lui Olteanu cu doua dosare penale si este "Mâna dreaptă a baronului Duicu în judeţul Mehedinţi este şeful Poliţiei, Ştefan Ponea. Soţia poliţistului Ponea este procuror la parchetul Curţii de Apel Craiova, iar sora lui Ponea este judecător, tocmai preşedintele secţiei de contencios administrativ al Curţii de Apel Craiova", au gasit momentul sa-mi mai dea o amenda ilegala.
"Agresatii" nu au suflat nimic sambata, insa vazand ca un alt post TV. a difuzat interviul dat de noi dupa incident, astazi au iesit la atac. Intrebarea e cum au constatat agresiunea si expresiile jignitoare adresate penalului si de ce nu au difuzat inregistrarea in totalitate sa se vada cine ce a zis si a facut?

Daca m-as fi lasat prada instinctelor, gandind ca anii de casnicie cu Adriana depasesc varsta acestui nimeni ce i-a bagat degetul sub nas si a urlat la ea fara motiv, probabil ca il jucam in picioare. Banuiesc ca ei asta urmaresc, fiindca in urma cu doua luni acelasi nimeni i-a mai aratat degetul odata pe strada, dar atunci i-am spus doar sa il dea ma-si ca nu a fost capabila sa-i dea educatie...

Acestia sunt "politistii" pe care i-am  sustinut cand le-au fost taiate salariile, asta e haznaua PSD care a ajuns la putere si datorita mie... 
Nefiind politician ori functionar public, corupt si slugarnic, nu inteleg cum de mai poate exista atata nemernicie intr-o fiinta umana, in schimb stiu ca nu voi uita, nu voi ierta si voi lupta pana la capat.

Si apropo, tuta ce prezinta stirile, ce candva ma invita la emisiuni, numita director pentru o zi la Liceul Pedagogic dupa ce taticul PSD-ist a ajuns prefect, personajul din fotografie, este angajata baronului Duicu, dar are intrare si la tradator de pe vremea cand era "carlan tanar fara minte"...  

Va doresc ani multi, dar nu la putere, ci acolo unde-i meritati... in "colivie".  

Activitatea civica din data de 14.01.2013. Dottore da ordin la militienii aia sa-mi mai dea o amenda... ca si eu o sa ma tin de promisiune, cand va pune DNA cosul pe tine am sa-ti aduc "limba de porc cu masline"... la puscarie.


Atentie!
Este interzisa copierea sau reproducerea publicatiilor acestui blog in scop politic sau comercial.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu