vineri, 20 septembrie 2013

DUBLU V.C. LA FINANTELE DIN MEHEDINTI

In aceasta primavara, un dublu V.C., avand functii de director in cadrul Finantelor Mehedinti, au intrat cu o falca in cer si una in pamant in biroul inspectorilor  de la executari silite si au strigat din rasputeri "cautati, verificati si executati-l pe Ion Olteanu". Iata cursul evenimentelor, personajele, precum si "haznaua politica" din spatele acestui dublu V.C.

Este adevarat ca in ultimii trei ani am acumulat niste sute de lei in cheltuieli judiciare, dar nu am vrut sa platesc. Aceste sume proveneau in exclusivitate din cei 20, 40 sau 50 de lei pe care instanta a decis ca trebuie sa-i achit de fiecare data cand mi-a fost respinsa o plangere impotriva unei  rezolutii sau ordonante abuzive data de un porcuror la ordin politic sau poate din interes.

Iata un exemplu. Un gunoi al Securitatii, ce a fost recrutat special si a activat doar in legatura cu familia Olteanu, a depus declaratii false ca nu a fost colaborator al Securitatii la trei alegeri locale. In 2009, dupa ce l-am identificat, doar din prostia Securitatii, am aflat ca turnatorul semianalfabet era primar. Am solicitat CNSAS sa introduca actiune la Curtea de Apel Bucuresti pentru a-i constata calitatea de colaborator, adica a facut politie politica, apoi am depus plangere la Parchet pentru "falsul in declaratii". Procurorul, dupa ce a inchis si deschis de trei ori dosarul, neavand incotro i-a aplicat o amenda administrativa. Ulterior, la plangerea subsemnatului, ANI a constatat ca declaratiile de avere pentru trei ani erau false si ca averea dobandita depasea veniturile familiei. Pentru aceste trei fapte de "fals in declaratii" procurorul i-a aplicat tot o amenda administrativa, considerand ca faptele sale nu reprezinta pericolul social al unei infractiuni, desi fapta e o infractiune prevazuta de Codul penal. Asadar am atacat ordonanta, dar instanta a mentinut decizia stramba a Parchetului si m-a obligat la plata. Ulterior am aflat ca parvenitul primar PSD-ist, ce a luat cu japca sute de hectare de la tarani, pe care le-a vandut, iar cele aflate pe malul Dunarii le-a concesionat pentru case de vacanta potentatilor zilei, este protejat de contaranul si "pretenul" de multe, chestorul Tutilescu, care de trei ani tot baga Romania in Spatiul Schengen si al carui fiu ce, conform presei, pana mai ieri se ocupa de prafuri si buruieni, a ajuns subit director la Loto, iar dupa ce dottore Duicu a pus stapanire pe Mehedinti l-a numit Comisar Sef la Garda de Mediu.

Deci trebuia sa platesc... Problema e modul abuziv si ilegal in care s-a facut executarea. 

La inceputul lunii iunie am fost contactat de directorul unei banci care mi-a adus la cunostinta ca la sediul central din Bucuresti s-a primit o "instiintare de poprire" in numele meu. Fireste, l-am intrebat de unde au stiut cei de la finante ca sunt client al bancii si daca banca respecta prevederile legale cu privire la confidentialitatea  depunerilor. Directorul, un tip super, despre care nu aveam nici o banuiala, mi-a spus ca probabil poprirea s-a transmis in tot sistemul bancar. Dupa ce am intrat in posesia documentului am mers la Administratia Finantelor sa vad despre ce este vorba si sa aflu de ce nu am fost si eu notificat.




La Administratia Financiara am vazut dosarul si constatat ca instiintarea a fost transmisa doar celor doua banci unde sunt client. In plus, desi toate notificarile instantei indicau adresa parintilor, unde locuiesc efectiv, instiintarea catre subsemnatul purta o adresa incompleta de acum 30 de ani, adica adresa unde am domiciliat inainte de a pleca definitiv in SUA. Dar cel mai nasol e faptul ca instiintarea adresata subsemnatului nu a fost  niciodata comunicata. Instiintarea de mai jos este cea din dosar, fapt confirmat de perforatii, dar care prin faptul ca nu este semnata si nici stampilata dovedeste ca nu a fost comunicata. Ori conform Art. 45 si 46 din Ordonanta Guvernului Nr. 92/2003 privind Codul de Procedura Fiscala actul fiscal ce nu a fost comunicat nu produce niciun efect juridic, iar lipsa semnaturii persoanei imputernicite atrage nulitatea  documentului.


Sigur ca am stiut din prima clipa ca e lucratura plutitorilor din haznaua politica. Daca nu au reusit sa-mi inchida gura cu amenzi, cu dosar penal si nici cu amenintari cu moartea au crezut ca in acest fel dovedesc cat de tari si smecheri sunt ei daca il executa pe Olteanu. De fapt le-am si spus atunci inspectorilor de la executari ca stiu ca a fost comanda si ma doare in cot. Adriana mi-a spus sa platesc atunci, dar eu, al dracului cum sunt si stiind ca aceste sume nu sunt purtatoare de penalizari, i-am lasat sa mai fiarba doua luni in sucul propriu... Si bine am facut fiindca intre timp vreo 73 de angajati de la finante au primit preavize, printre care si inspectorii de la executari. Asadar in august, cand m-am dus sa platesc si obtin dispozitia de sistarea executarii au inceput baietii sa spuna tot. Neintrebati.

Asa am aflat ca dublul V.C. a dat dispozitie sa fiu executat. Inspectorii mi-au spus ca nu au executat niciodata vreo persoana fizica pentru o asemenea suma si nici macar pe cei ce au de platit zeci si sute de milioane. Au mai spus ca Violeta Craciun executa ordinele lui dottore Duicu, iar Viorica Crivineanu ar executa ordinele lui Liviu Nicolicea.

De Duicu eram sigur. Am fost insa surprins de Liviu Nicolicea, patron 50%  ( ceilalti 50% apartinand fratelui parlamentar ) al televiziunii Galaxy, unde am prezentat timp de trei luni emisiunea "Romani in Lanturi" cu contract de voluntariat. Perioada in care am tocat fara mila, cu materialul clientului, politicieni, militieni si magistrati deopotriva. Pe Duicu il tratam cu colacul si lumanarea pe masa si tot nu a reusit sa-i  determine pe cei de la CNA sa-mi dea amenda. In schimb au inceput presiunile de la Bucuresti pentru a-mi inchide emisiunea. Si cum Nicolicea e tot un politician, cel care l-a format pe Duicu, este injurat de multa lume, pe care il doare de interesele personale si in cot de cetateni, s-a conformat...

Cu Duicu nu am ce sa  vorbesc. In schimb i-am promis ca atunci cand va ajunge acolo unde merita, adica la puscarie, o sa ma duc la el in vizita sa-i duc limba de porc cu masline.

Pe Liviu Nicolicea l-am intrebat de vreo doua ori daca are vreo legatura cu executarea si a negat. Ba chiar mi-a spus "sa o bag in..." pe Viorica si din partea lui. Problema e ca Olteanu nu vrea sa bage pe nimeni undeva, ala e rolul justitiei, eu lupt sa-i scot... din functii publice.




A venit vremea sa aflati cine sunt personajele ce formeaza dublul V.C. 

1. Prima jumatate din dublul V.C. este Violeta Craciun!


"Printre aceştia se numără şi directorul executiv al Finanţelor Publice Mehedinţi, Violeta Crăciun şi şeful Gărzii Financiare Mehedinţi, Gheorghe Huza. Într-un comunicat remis miercuri de DIICOT se arată că procurorii Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism – Serviciul Teritorial Craiova, împreună cu ofiţeri de poliţie judiciară din cadrul B.C.C.O. Craiova, au procedat la destructurarea unui grup infracţional organizat, constituit din 20 de persoane, specializat în săvârşirea infracţiunilor de evaziune fiscală şi spălare de bani."

Interesant e faptul ca acest personaj, ce a facut parte dintr-un grup de crima organizata specializat in infractiuni de evaziune fiscala si spalare de bani, lucreaza inca la Finanţe. 
Oare are rost sa mai intreb daca institutiile statului i-au pus cumva sechestru pe avere? 

2. Cealalta jumatatea din dublul V.C. este Viorica Crivineanu.

Si cum lumea este "mica", individa a fost colega de clasa, la Scoala Generala si la Liceul Pedagogic, cu Adriana. Fotografia de mai jos este de acum 35 de ani cand au fost impreuna in vizita la Castelul Huniazilor. Pe atunci, tipa arata precum un "Fat-Frumos"... 



In Declaratia de Avere a persoanei se poate vedea ca individa are "motive intemeiate" sa execute ordinele parvenitilor politici. Unde si cum putea sa mai faca ea asa avere? 
Sunt curios daca ANI va avea ceva de spus in legatura cu aceasta declaratie...

Cum se poate constata "doamna" directoare are cinci terenuri intravilane in Drobeta cu un total de 7.851mp, trei apartamente si o casa, doua masini Japoneze, bijuterii de 10.000 Euro si a dat cu imprumut cam 90.000 Euro, insa nu are depozite bancare si nici imprumuturi.

Ciudat este faptul ca la rubrica alte venituri nu raporteaza nici o chirie pentru vreuna din cele patru locuinte, cine stie poate ca locuieste in toate, prin rotatie, pentru protectie. In schimb a inchiriat doua din terenuri. M-a surprins chiria anuala de 801 lei raportata pentru unul dintre terenuri. Considerand ca ar fi vorba despre cel mai mic teren, adica cel de 1.068mp, inseamna ca primeste 6 bani/mp pe luna chirie. Vorba maestrului Papaiani... "Sa moara ma-ta?"
  









Am cautat-o de doua ori pe "inaltimea sa", dar era "plecata". Apoi am renuntat. Voiam doar sa o intreb daca-i place ce vede cand priveste in oglinda si sa-i spun ca Adriana are si ea de plata 110 lei tot cheltuieli judiciare. Asadar sa puna mana sa o execute!

Dupa cum se vede cloaca politica, acesta hazna de politruci, securisti si progenituri, ce au pus mana pe puterea politica si economica a Romaniei, uzeaza din plin de metodele Securitatii pentru a suprima orice voce critica la adresa stapanirii.

Credeti ca cineva va raspunde pentru aceasta mizerie? Eu nu.

Asa ca tradatorul Ponta sa nu se mai murdareasca la gura urland ca Basescu fabrica dosare politicienilor. Toata haznaua politica ar trebui bagata la puscarie. Toti sunt niste parveniti, hoti si corupti. Ponta si slugile sale fac politie politica si dosare cetatenilor ce indraznesc sa-si exprime opiniile. Exact ca Securitatea pe timpul regimului criminal comunist! 

De ziua ta iti doresc sa ai parte de tot "binele" pe care l-ai facut tu romanilor! DEMISIA!

Baaa, vai de mama voastra! Ati distrus Romania!


Atentie!
Este interzisa copierea sau reproducerea publicatiilor acestui blog in scop politic sau comercial.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu