joi, 25 iulie 2013

DOAR TACEREA NASTE MONSTRI?

Pentru acest numar al ziarului "Observ TOT" aveam de gand sa scriu despre alte doua subiecte. Si anume, modul in care Justitia Militara a solutionat, dupa mai bine de doi ani, dosarul cu privire la jandarmii care m-au agresat fizic in data de 29.04 2011 pentru ca l-am huiduit pe Emil Boc, dar si despre modul in care institutiile statului obtin si uzeaza de informatiile presupus confidentiale ale cetatenilor.

Totusi, datorita unor evenimente grave ce vizeaza integritatea fizica si drepturile fundamentale ale cetatenilor ma simt moral obligat sa ma ocup de un alt subiect.

Iata textul SMS-ului pe care l-am primit in data de 20/07/2013, ora 22:10:43 de la prietenul meu de opozitie Alin Ghiciulescu: "Domnule Inspector Ponea, Nandi Covlea, primarul de la Prunisor, m-a chemat la Perla la Balota si mi-a spus ca Duicu vrea sa ma omoare si sa-mi omoare si familia! Mai am trei plangeri penale pe numele lui Duicu si al subalternilor lui la IPJ Mehedinti. Meteleauca ce sa fac?V-am anuntat si totodata va fac responsabili de viata mea si a familiei mele! L-am anuntat si pe Lohon, dar dumneavoastra stiti amanunte si dedesupturi, ca am fost amandoi in casa lui Duicu cand v-a pus Inspector Sef la IPJ Mehedinti, iar pe Meteleauca sef la municipiu! Alin Ghiciulesu ziarist, reporter Antena3 si membru al Uniunii Ziaristilor Profesionisti din Romania!"

Sigur, aceasta implicare poate sa-mi aduca probleme, asa cum mi-a adus si interventia din 12.12.2012 cand unul din colaboratorii lui Alin a fost agresat in sediul Consiliului Judetean, dar atunci cand este vorba despre a apara viata si drepturile fundamentale ale omului imi asum consecintele...

Asadar ma intreb daca angajatii Politiei au inteles ca ei nu sunt militieni si au obligatia sa actioneze conform  Legii nr. 218/2002:

"Art. 1 - Poliţia Română face parte din Ministerul de Interne şi este instituţia specializată a statului, care exercită atribuţii privind apărarea drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale persoanei, a proprietăţii private şi publice, prevenirea şi descoperirea infracţiunilor, respectarea ordinii şi liniştii publice, în condiţiile legii.
Art. 2 - Activitatea Poliţiei Române constituie serviciu public specializat şi se realizează în interesul persoanei, al comunităţii, precum şi în sprijinul instituţiilor statului, exclusiv pe baza şi în executarea legii."

Ma intreb daca procurorii si judecatorii au inteles ca au obligatia sa respecte prevederile Legii nr. 303/2004:

"Art. 1 - Magistratura este activitatea judiciara desfasurata de judecatori in scopul infaptuirii justitiei si de procurori in scopul apararii intereselor generale ale societatii, a ordinii de drept, precum si a drepturilor si libertatilor cetatenilor."

Personal, cred ca o mare parte din cei in cauza nu au inteles  importanta functiei si raspunderea pe care o au in societatea democratica, nici onoarea ce le-a fost acordata pentru apararea drepturilor si libertatilor fundamentale a celor ce-i platesc.

In Mehedinti este stiut ca dottore Duicu este un fost pompagiu, parvenit politician, avid de putere si lacom dupa bani, mai ales cei publici. Peste ani, acest adept al politicii pumnului in gura, al unanimitatii si totalitarismului, "expert" in manipulare si amenintari, si-a creat o retea de tip mafiot, din fini si acoliti,  care se imbogatesc sifonand la greu banul public sub privirile ingaduitoare si protectoare ale "oamenilor legii". 

Este cunoscuta campania de insulte, calomnii, amenintari, amenzi abuzive si dosar penal ilegal la care subsemnatul si sotia am fost supusi in ultimele sase luni din ordinul lui Duicu, asta dupa ce in iulie trecut isi ceruse scuze pentru agresiunea la care am fost supus la Orsova de ciomagarii sai.

Iata ca astazi, lui Alin Ghiciulescu, la nici o saptamana de la amenintarea ce i-a fost transmisa, i-a fost aplicat acelasi "tratament". In urma tragicului accident de la Tamna, fiind acreditat si cu aprobarea paznicilor  a intrat in curtea Spitalului Judetean pentru a obtine informatii despre starea victimelor. Odata ajuns in fata intrarii la UPU a fost agresat si sprayat repetat cu pepper spray de catre un angajat al firmei de paza, sub privirile nepasatoare ale agentilor de politie.

Paznicul este angajat al firmei "Vigilent Security", aceiasi firma ce asigura paza Consiliului Judetean, angajatii careia l-au agresat si pe colegul lui Alin in data de 12.12.2012 cand am intervenit eu. Curios, sau nu, firma ce are contracte de milioane de euro cu statul, gratie fostei si actualei stapaniri  politice, apartine familiei directorului Politiei Locale, Micsoniu Nicolae, adica aia ce m-au agresat pe mine si pe sotie la sedinta publica de consiliu local.

Dupa ce a depus plangere la Politie si mers la medicul legist, in aceasta dupa-amiaza Alin Ghiciulescu mi-a comunicat ca in urma agresiunii la care a fost supus, militienii din Politie l-au sanctionat contraventional si deschis dosar penal pentru ultraj. Deci copie la indigo a mizeriei ce ne-a fost aplicata mie si sotiei in decembrie 2012, pentru a ne inchide gura.

Se pare ca dottore Duicu este bine "ancorat", fiind "preten" cu coabitantul dottore Ponta, un alt iubitor de putere si totalitarism, "saful" lui dottore Ponea, cel a carei consoarta este procuror la Curtea de Apel si sora judecator tot acolo, ca are o multime de fini si o armata de slujitori. Dupa ce a reusit sa elimine orice opozitie politica, acum incearca prin amenintari si teroare sa anihileze ultimele doua voci... 
Cine crede ca acest Duicu va fi vesnic se insala amarnic.  Va veni ziua ca el si complicii sai sa plateasca pentru abuzurile si ilegalitatile pe care le comit. Fiecare nas are nasul lui!

Din acest motiv fac, din nou, apel la angajatii de buna credinta ai institutiilor statului si la cetatenii liberi sa ia atitudine in legatura cu aceasta situatie. "Desteapta-te romane", poate ca maine va urma unul dintre voi...

Priviti in oglinda si in ochii copiilor vostri, apoi ganditi-va ca "Nu indraznim pentru ca avem probleme, ci avem probleme pentru ca nu indraznim" si ca "Nicio bunastare nu e posibila intr-o societate de oameni neliberi".




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu