marți, 18 iunie 2013

SEDINTE "ORDINARE" ALE CONSILIULUI JUDETEAN MEHEDINTI

Consider ca este in interesul cetateanului sa stie ce se intampla in sedintele "ordinare" ale consiliului judetean, astfel poate constata daca interesele sale sunt reprezentate de actualii parveniti politici. Ca atare public continutul a trei procese verbale ale unor astfel de sedinte.
Asa cum se poate observa, din textele subliniate sau incadrate in chenar, haznaua politicii romanesti contine un adevarat "tezaur", de la fapte penale la acte de politie politica, de la "Demonii puterii in democratie" la "fabrici de produs zombi", de la minciuni nerusinate la santaj politic, de la politicieni "porci" la "Psihopatul de alaturi", de la "gentleman agreement" la executii politice si de la demnitate la slugarnicie.







 "Acolo unde presa este libera, adica spune ea asa ce vrea, nimeni nu este liber.", "Rog presa sa se intereseze foarte bine, cine este domnul acesta. Eu am aflat cate ceva, dar e rolul presei...","Va spun ca am vorbit cu domnul Alin si se va ocupa de aceasta problema."  Asta e mentalitatea unei PNL-iste de mahala ce pana mai ieri se gudura pe langa protestatarul Olteanu si acum executa politic pentru Duicu, omul care a "salvat" RAAN-ul, un dottore al ingineriilor financiare.
Pentru astia eu citez din maestrul Papaiani: "Sa moara ma-ta?"













Si fiindca nu s-a acupat prea bine de "aceasta  problema", l-au executat!












Pentru a-i obliga pe acesti indivizi sa scoata "dovezile" ce le detin in legatura cu subsemnatul le-am facut o "Plangere Penala", nu de alta, dar cred ca locul unui "sarlatan" este la puscarie, oricare ar fi el. Cel putin asa este intr-o democratie. Daca Ponta si gasca lui de securisti degenerati vor reinstaura totalitarismul, atunci va fi diferit...

 
In legatura cu asa-zisii politicieni m-am convins, toti sunt o apa si-un pamant...
Dar gura mi-o vor "lega", doar "cand porcul va zbura"! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu