marți, 16 aprilie 2013

"DACĂ MAI STAȚI IN STRADĂ O SA FIȚI OMORÂT!"

Conform spuselor mesagerului, stapanii politici ai judetului au platit un grup criminal pentru a fi asasinat. Iata mesajul ce mi-a fost transmis astazi, prin intermediul corespondentului Antena3, Alin Ghiciulescu:
Dupa ce mi-a transmis mesajul, Alin Ghiciulescu, l-a sunat pe purtatorul de cuvant al IPJ Mehedinti, comisarul Lohon:
Apoi, insotiti de alte patru persoane ne-am deplasat la IPJ Mehedinti, respectiv Politia Municipala, unde ne-am lovit de o totala nepasare din partea sefilor, ca atare m-au dus acasa unde am formulat sesizarea de mai jos:



Recent, Ponta afirma public ca în perioada următoare, cine va ridica sabia de sabie va muri”. 
Oare slugile lui vor sa se tina de cuvant?
Si ca sa fie tacamul complet, dupa ora 21, doi indivizi au intrat cumva in bloc si sunat la usa, cand am intrebat cine este si ce vor au spus ca sunt in legatura cu anuntul (care anunt?) si insistat sa deschid, iar pentru ca am refuzat au inceput sa impinga in usa. Am sunat la Politie, dar pana a sosit echipajul cei doi plecasera.

Mai securistilor, politrucilor si parvenitilor, mai tradatori de neam si jefuitori de tara, eu Ion Olteanu mi-am castigat singur libertatea, nu mi-a dat-o FSN-ul vostru si nici lovitura de stat... 
Cine va da voua dreptul sa ma denigrati, urmariti, anchetati si amenintati cu moartea?

VOI ACTUALIZA CU FOTOGRAFII SI ALTE INFORMATII... 

Un comentariu: