joi, 11 aprilie 2013

CINE ESTE "SARLATANUL"?!



Thumbnail
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=T3cBY9mm1s0

Personajul se numeste Ecaterina Tuțu, sablon al politicianului de mahala, parvenit consilier judetean, al carei n-sot, pasionat jucator de valute, a fost cumva numit subprefect. Disperati ca nu pot sa-si faca mendrele in liniste din cauza protestelor mele, dar si a faptului ca incepand din 16.02.2013 sunt realizatorul emisiunii "Romani-in-lanturi" la postul de televiziune Galaxy, in care toc la ei marunt si des, aceasta individa si-a permis sa santajeze si sa minta cu nerusinare un alt consilier, acuzandu-ma de lucruri neadevarate, eveniment petrecut in data de 27.03.2013. Doua zile mai tarziu, in data de 29.03.2013, la o sedinta ORDINARA a consiliului judetean, individa a cerut reprezentantilor presei ca Ion Olteanu sa fie investigat "cine este, de unde vine si cu ce s-a ocupat dumnealui prin Statele Unite", solicitare sustinuta de dottore Duicu, "om de afaceri de mare succes", bineinteles pe bani publici, ce considera ca politicienii au datoria de a-i investiga pe cetatenii care-i critica. In inregistrarea de mai jos sunt redate cateva fregmente din afirmatiile numitei Tuțu in legatura cu subsemnatul, referirea cu privire la Daea il vizeaza pe ex-ministrul si actualul Senator PSD, cel caruia i-am pus-o pe multi bani ar fi un doctor de renume mondial din Philadelphia, oras in care nu eu am calcat in viata mea, iar sora este nimeni alta decat Petrescu Alina, secretara si acolita lui Duicu, cea care a fost martor inchipuit, a dat declaratii false si depus marturii mincinoase in toate procesele cu amenzile si dosarul penal de ultraj, pe care militienii din Politie mi l-au deschis mie si sotiei la ordinul lui Duicu. O sa vada ei pe cat "le-a pus-o" Ion Olteanu la Tribunal.
VA URMA...

"Deci el ori este cu caseta, ori e dus cu creierașul si asta, ori e, ăsta e de profesie șarlatan, eu cred mai repede varianta ca e șarlatan de profesie."
"Vă atenționez sa vă feriți foarte tare, ce-i face lui Duicu acum, incă Duicu știi e foarte deștept, ca il știi pe Duicu cu alea, alea, alea, alea."
"Asta este un șarlatan!"
"Da spun, dacă ajunge informația la Daea e foarte nasol."
"V-a jecmănit pe toți, v-a imbârligat pe toți, si intrați in niște jocuri urâte..."
"Si dănsul e sa zic o situație de asta românească, printr-un blog din ăsta, a ajuns si ăsta, i-a luat lumea in sală in seamă declarațiile, si vezi doamne... mare dizident, până le-a pus-o... pe bani mulți, pe imbârligări, de s-au certat oamenii intre ei, ei... ce vrei să-ți spun, multe nenorociri." 
"Si că ce i-a promis Duicu, nu s-a ținut de cuvânt și să, da și voi sunteți tot niste porci si niște așa si o să vedeți voi ca el deocamdată tace si așa mai departe, ca eu și lui sora-mea... fat-o nu te băga in căcatul ăsta, i-am spus de acum trei luni." 

                   

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Asta le este pregatirea, asta fac. Tragic e ca astfel de personaje pretind ca reprezinta interesele cetatenilor intr-o tara democratica...

      Ștergere