sâmbătă, 22 decembrie 2012

LUATI AMINTE!

Politicieni parveniti, politisti, jandarmi si alti executanti de ordine politice, este cazul sa intelegeti ca domniile voastre sunteti cu totii platiti de noi, cetatenii, pentru a ne reprezenta si apara drepturile. Datorita campaniei de teroare initiata impotriva mea si a sotiei mele, din ordinul satrapului de Mehedinti, consider ca este bine sa cunoasteti si sa respectati legile, in caz contrar veti raspunde, alaturi de Adrian Duicu, de toate consecintele actiunilor voastre abuzive.

1. Iata ce spune Art. 3, alin. 25 din Legea 61/1991, reactualizata, "tulburarea, fara drept, a linistii...", asadar "fara drept"!
  



2. Cine imi da dreptul? Pai Art. 30(1) din Constitutie. Cititi!

3. Nu am dreptate? Ba am! Cum am spus eu, Ion Olteanu, sunt un om liber si nimeni nu-mi poate lua drepturile constitutionale "inviolabile". Dovada este ca solutiile pronuntate de instanta au fost unanim favorabile subsemnatului, deci amenzile aplicate au fost abuzive si ilegale. In plus am reusit sa creez un precedent in Romania pe care nimeni nu-l va putea vreodata ignora. Asadar, amenzile pe care ni le aplicati acum, sunt la fel de abuzive si ca atare voi actiona civil in judecata pe toti cei implicati.






4. Si ca "desert", serviti cateva mesaje din partea unor persoane ce nu sunt "slugile PDL", asa cum m-a facut Duicu pe mine si pe sotie.






Un comentariu:

  1. Ioane şi Adriana, vă rog din suflet să renunţaţi – nu la protest, ci la greva foamei! Sunt 18 zile trei săptămâni!

    Sunteţi oameni raţionali, mereu aţi ştiut când să vă opriţi, folosind un mijloc de protest, nu lăsându-vă purtaţi de un val care dacă devine sinucigaş îşi pierde finalitatea.

    Trebuie să fiţi întregi şi sănătoşi, avem nevoie de voi!

    Încetaţi greva foamei şi în acest fel nesimţirea guvernanţilor care v-au ignorat sacrificiul va fi evidenţiată.

    Vă rog mult să mă iertaţi că la rândul meu nu am scris solidar cu domniile voastre, dar am intrat foarte rar pe net – credeţi-mă că n-am ştiut, deşi în mod sigur m-aţi anunţat (au fost zile mai grele, altele, de sărbătoare şi am neglijat comunicarea virtuală).

    Luptătorii nu cedează! Greva foamei încetează să fie o formă de luptă atunci când îi secătuieşte pe protestatari de putere.

    Vă rog! Cu drag, din toată inima.

    RăspundețiȘtergere